blog blog .

blog

کاردرمانی در شرق تهران

 

ما که هستیم
چرا امید شرق را انتخاب کنیم.
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی امید شرق یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیکهای کار درمانی در شرق تهران واقع در بزرگراه رسالت در تهرانپارس و دارای مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی می باشد.مدیریت بخش کاردرمانی خانم مهرنوش گودرزی کارشناس ارشد کاردرمانی و مدیریت بخش گفتاردرمانی خانم سکینه چراغی کارشناس ارشد گفتاردرمانی می باشد. تمامی درمانگرهای کلینیک دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشند. امید شرق با بیش از ۱۲ سال سابقه کاری با کادری مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات به صورت ارزیابی و درمان در دو گروه کودکان و بزرگسالان می باشد. خدمات کلینیک شامل: کاردرمانی، گفتاردرمانی، بازی درمانی و روانشناسی است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بازسازی ظروف در تهران

درباره شیر طلایی ایرانی
شرکت پرشین گلدلاین فعالیت کاری خود را از سال 1350 با تولید ظروف نچسب آغاز کرد در دهه گذشته با توجه به محصولات وارداتی و تولیدی در بازسازی ظروف در تهران نچسب سیاست شرکت به این سمت سوق پیدا کرد که با مشارکت تجار و صاحبان برند تنوع تولیدات کارخانه افزایش یابد و با بیش از 20 برند همکاری دارد در سال 1398 شرکت شروع به فعایلیت در حوزه بازسازی ظروف ( به دلیل افرایش قیمت ظروف و کاهش توان خرید مصرف کنندگان ) با رعایت کامل اصول استاندارد و بهداشتی وارد شود. شرکت پرشین گلد لاین توانسته با تجربه بالا و به کارگیری افراد مجرب رضایت مشتریان را حاصل کند.

خدمات شیر طلایی ایرانی
تولید ظروف
بازسازی ظروف
Image
تولید ظروف
صنعت تولید ظروف نچسب به دلیل راحت‌کردن بیش از پیش امور آشپزی جایگاه ویژه‌ای بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است و تولیدکنندگان مختلف با برندهای متفاوت از هر سوی جهان پا به عرصه وجود گذاشته‌اند.
این صنعت موفق در عرصه تولید که به گواه آمار گردش مالی‌ سالانه‌اش بالغ بر ۷۵میلیارد دلار می‌شود توانسته است به تنهایی برای حدود ۲۴میلیون نفر در سرتاسر جهان اشتغال ایجاد کند. تفال، دسینی، آرکوپال، لومینارک، برمیولی، اوپال ویترای و اوپال لاروس از جمله برندهای موفق جهان در زمینه تولید این‌گونه ظروف به شمار می‌روند که توانسته‌اند بیشتر از دیگران در بازار رقابت یکه‌تازی کنند.
باز سازی ظروف
اگر گذر شما به بازار افتاده باشد، انواع ظروف تفلون، چدن، سرامیک، ظروف گرانیتی و ... را مشاهده کرده اید که با برندهای مختلف به فروش می رسند. برخی از این ظروف با استفاده از مواد مرغوب و بعضی از مواد بی کیفیت ساخته می شوند. پوشش این ظروف نقش مهمی در سلامتی افراد ایفا می کند. پوشش ظروفی که از جنس نامرغوب تهیه می شوند، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی آسیب می بیند. پوشش ظروف تفلون پوسته پوسته می شود و پوشش ظروف سرامیکی هم خاصیت نچسب بودن خود را از دست می دهد. اگر در زمان آشپزی از این ظروف آسیب دیده استفاده شود، عناصر موجود در پوشش آن وارد بدن می شوند. برای نگهداری از این ظروف و جلوگیری از آسیب دیدن پوشش آنها می توان از قاشق چوبی استفاده کرد. با نگهداری اصولی از ظروف خود می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده نمایید. اما در صورت آسیب دیدن پوشش این ظروف چه باید کرد؟
Image
بازسازی ظروف در تهران
راه حل این مسئله، بازسازی ظروف است. وضعیت اقتصادی موجود و قیمت بالای کالاها موجب شده تا افراد ترجیح دهند به جای خرید لوازم جدید، از وسایل قبلی خود به خوبی نگهداری یا آنها را تعمیر کنند. برخی از افراد و شرکت ها در زمینه بازسازی ظروف در تهران فعالیت می کنند. برای این کار ابتدا، پوشش تفلون آسیب دیده و فرسوده درون ظرف و رنگ بیرون آن را از بین می برند. سپس پوشش تفلون دو لایه را اجرا کرده و قسمت بیرونی ظروف را رنگ می کنند. این مرحله، مشابه فرایند تولید ظروف نو می باشد. در صورتی که برای این کار از مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده شود، آسیبی به سلامتی افراد وارد نمی کند.
چرا شیر طلایی ایرانی
کیفیت
کیفیت یکی از مهمترین صفات یک محصول است مخصوصا اگر آن کالا موجب صدمه دیدن یک انسان شود. این مجموعه با کنار زدن واسطه ها این فرصت را از شیادان گرفته است و شما می توانید با خیال آسوده از بابت کیفیت خرید کنید.
قیمت
قیمت همیشه یکی از فاکتور های خرید بوده و هر چه قیمت محصول پایین تر باشد برای مصرف کننده جذاب تر است اما بعضی از مواقع قیمت پایین دلیل کیفیت پایین است. این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم علاوه بر کیفیت عالی و اصالت کالا های خود را با قیمتی مناسب عرضه میکند.
زیبایی
اشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت هر خانه هست و زیبایی آن به شدت مورد توجه قرار میگیرد یکی از فاکتر های زیبایی آشپز خانه استفاده از ظروف زیبا و با کیفیت است که می‌تواند به خانه شما زیبایی دوچندان دهد که این مجموعه با در نظر گرفتن این موضوع فعالیت های خود را در این راستا قرار داده.
تنوع
امروزه با توجه به سلایق مختلف و مدل هایمختلف نداشتن تنوع محصول در هر چیزی مشکل ساز خواهد بود مخصوصا در وسایل آشپزخانه ،این مجموعه در راستای تحقق این هدف با استفاده از محققان محصولات متنوع و کاربردی را تولید میکند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چهار عادت ویرانگر که به آرامی شما را می‌کشند

عادت‌ها شمشیری دولبه هستند. عادت‌های سالم می‌توانند بدن، ذهن و مسیر کلی زندگی شما را درجهت بهتر شدن تغییر دهند. آن‌ها بسیار سودمند و متحول‌کننده هستند. متأسفانه عادات ناسالم می‌توانند سلامتی و طول عمر شما را به ویرانی بکشند. بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه بدانید چقدر این عادت‌ها خطرناک هستند، هر روز دچار این عادات باشید. در اینجا فهرستی از چهار عادت روزمره آورده شده است که اگر کنترل نشوند، می‌توانند مرگبار باشند.

بد خوابی
کیفیت پایین خواب و محرومیت مزمن از خواب می‌تواند تأثیر فاجعه‌باری بر سلامت جسم و روان شما داشته باشد. چندین مطالعه نشان داده‌اند که احتمالاً ابتلا به زوال عقل در افراد میانسالی که هر شب شش ساعت یا کمتر می‌خوابند، ۳۰ درصد بالاتر است. دانشمندان خواب ناکافی را با فهرستی از مشکلات سلامتی گوناگون ازقبیل فشار خون بالا، بیماری قلبی، افسردگی و اضطراب مرتبط دانسته‌اند. اگر می‌خواهید زندگی سالم و طولانی داشته باشید، از استراحت شبانه‌ی خوب غافل نشوید.

ورزش نکردن
نادیده گرفتن مزیت‌های ورزش‌های قلبی‌عروقی و تمرینات قدرتی دشوار است. با‌این‌حال، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به سبک زندگی بی‌تحرکی ادامه می‌دهند که به‌تدریج موجب مرگ آن‌ها می‌شود. ورزش نکردن می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری قلبی، چاقی و دیابت نوع دو را افزایش دهد. فعالیت‌های قلبی‌عروقی مانند دوچرخه‌سواری، دویدن و شنا می‌تواند در پیشگیری از این بیماری‌ها مؤثر باشد.

تمرین‌های مقاومتی مانند وزنه‌برداری نیز مهم هستند. مطالعات اخیر نشان داده‌اند یک ساعت ورزش مقاومتی در هفته می‌تواند منجر به کاهش ۱۵ درصدی در خطر مرگ‌و‌میر ناشی از هر علتی شود. تمرین مقاومتی همچنین می‌تواند به شما در کاهش خطر آسیب‌های جدی خصوصاً در دوران سالخوردگی کمک کند. ورزش یکی از ارکان اساسی زندگی سالم و اجتناب از آسیب در سال‌های پیری است، بنابراین به خاطر داشته باشید که باید فعالیت کنید.

بی‌توجهی به محافظت دربرابر آفتاب
لذت بردن از کمی آفتاب در طول فصول گرم سال اشکالی ندارد. قرار گرفتن درمعرض نور خورشید برای تنظیم چند عملکرد بدن ازجمله ریتم‌های شبانه‌روزی، سطح انرژی و جذب ویتامین دی حیاتی است. با‌این‌حال، زیاده‌روی در هر چیزی مضر است و پیامدهای مواجهه‌ی بیش‌ازحد با نور خورشید می‌تواند مرگبار باشد.

یکی از شایع ترین علت‌های سرطان سلول سنگفرشی و ملانوم (از انواع سرطان پوست) مواجهه‌ی بیش از اندازه با اشعه UV خورشید است. فقط در کانادا، سالانه حدود ۸۰ هزار نفر مبتلا به سرطان پوست تشخیص داده می‌شوند و هشتاد تا نود درصد از این موارد با مواجهه با UV در ارتباط هستند.

راه‌حل این مشکل ساده است: ضد آفتاب. مطالعات نشان داده‌اند که استفاده منظم از ضدآفتاب می‌تواند به میزان قابل‌توجهی نرخ سرطان را در میان بیشتر گروه‌های سنی کاهش دهد. ضدآفتاب دارای محافظت گسترده و فاکتور محافظت دربرابر آفتابی (SPF) که حداقل ۳۰ باشد، پوست شما را سالم، جوان و عاری از سرطان نگه می‌دارد.

استعمال سیگار الکترونیکی
آخرین موردی که در فهرست قرار دارد، ممکن است واضح به‌نظر برسد، اما نرخ استعمال سیگار الکترونیکی هر سال درحال افزایش است. از سال ۲۰۱۱، تعداد جهانی مصرف‌کنندگان این سیگارها از ۷ میلیون به ۴۱ میلیون در سال ۲۰۱۸ رسیده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین کمپ ترک اعتیاد


اعتیاد یکی از معظلات اجتماعی به شمار می آید که امروزه بسیاری از ما شاهد آن هستیم. این موضوع در اثر وابستگی شدید فرد به یک ماده مخدر مثل تریاک، شیشه، هروئین، کوکائین و ... به وجود می آید. هنگامی که یک فرد از این مواد به اندازه زیاد مصرف کند دیگر ترک کردن آن سخت خواهد بود. اعتیاد علاوه بر اینکه روی سلامت جسمی و روانی فرد تاثیر می گذارد، موجب برهم خوردن آرامش و امنیت جامعه نیز می شود. در بهترین کمپ ترک اعتیاد می توان با راهکارهای جدید اعتیاد را کنار گذاشت.

بهترین کمپ ترک اعتیاد
برای بهترین کمپ ترک اعتیاد مراکز کمپ ترک اعتیاد بهترین گزینه هستند. در کمپ ترک اعتیاد همان گونه که از نام آن پیداست، برای ترک دادن فرد معتاد و رهایی از دست اعتیاد اقدامات لازم صورت می گیرد. در این کمپ ها فرد معتاد با کمک مددکاران و نظارتی که بر روی دوره درمان آن ها انجام می شود، مواد مخدر را می تواند ترک کند. دوره ترک اعتیاد مراحل مختلفی دارد. عبور کردن از هر یک از این مراحل به منزله نزدیک شدن فرد به ترک اعتیاد خواهد بود. برای ترک موفق باید به دنبال بهترین مراکز ترک اعتیاد بود.

فرق بین کمپ و کلینیک ترک اعتیاد
ممکن است بسیاری از افراد برای ترک اعتیاد به جای مراجعه به مراکز کمپ ترک اعتیاد به سراغ کلینیک‌ های مرتبط با این موضوع بروند. ولی میان کمپ ترک اعتیاد و کلینیک ترک اعتیاد تفاوت هایی وجود دارد. از جمله مهمترین تفاوت این دو مرکز می توان به نوع روش درمانی آنها اشاره کرد. در کلینیک های ترک اعتیاد از روش ایمپلنت و کاشت آن در بدن فرد معتاد استفاده می شود. این یک روش بسیار جدید است. بسیاری از پزشکان عقیده دارند که ایمپلنت برای ترک اعتیاد دارای عوارض جانبی کمتری است و موجب کوتاه تر شدن زمان ترک اعتیاد می شود. در برخی از مراکز ترک اعتیاد نیز از روش های جدید برای ترک مواد مخدر استفاده می شود. به عنوان مثال یکی از روش های جدید ترک اعتیاد در کمپ های ترک اعتیاد لاکچری به کار می رود، روش درمانی ماتریکس است.

بهترین کمپ ترک اعتیاد

کمپ ترک اعتیاد
هر یک از مراکز ترک اعتیاد خدمات مختلفی ارائه می دهند. بنابراین هزینه کمپ های ترک اعتیاد با هم فرق می کند. این کمپ ها با در نظر گرفتن نوع خدمات ارائه شده هزینه را اعلام می کنند. در کلینیک ترک اعتیاد هزینه ها مطابق با طول دوره بستری فرد و پروسه درمانی که دارد، در نظر گرفته می شود. طول دوره ترک اعتیاد در کلینیک ها در مقایسه با کمپ های ترک اعتیاد کمتر است. بنابراین فرد می تواند در کمتر از یک ماه اعتیاد را کنار بگذارد. با این وجود در صورتی که افراد برای ترک اعتیاد به بهترین مراکز کمپ ترک اعتیاد مراجعه کنند، به بهترین شکل ممکن می‌ توانند مصرف مواد مخدر را کنار بگذارند و به زندگی سالم و طبیعی خود برگردند.

هزینه کمپ ترک اعتیاد
اعتیاد به عنوان یک بیماری جسمی و روحی شناخته می شود. برای ترک اعتیاد باید به دنبال بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد بود. بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف انتخاب می شود. یکی از بهترین فاکتورها در این زمینه توجه کردن به داشتن مجوز از سوی سازمان بهزیستی کشور است. از طریق جستجو و تحقیق در اینترنت نیز می توان اطلاعات لازم را در مورد کمپ ترک اعتیاد مورد نظر پیدا کرد. توجه به تعداد آمار موفقیت از دیگر مواردی است که به انتخاب بهترین کمپ ترک اعتیاد کمک زیادی می ‌کند. کمپ هایی که در آن نمونه های ترک اعتیاد بیشتر باشد، دارای ارجحیت بالاتری خواهند بود. همچنین توجه به کادر درمانی متخصص در کمپ، امکانات موجود در کمپ و داشتن مشاوران برجسته از دیگر گزینه هایی هستند که برای انتخاب ترک اعتیاد باید به آنها توجه داشت. در مراکز کمپ ترک اعتیاد هزینه مورد نظر بر اساس خدماتی که به افراد ارائه می شود، محاسبه می گردد. در نتیجه هزینه بهترین کمپ ترک اعتیاد بر اساس امکانات برنامه های اختصاصی کمپ و کادر درمانی آن تعیین می شود.

امکانات بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران
در بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، مددکاران باتجربه، مشاوره اتاق های وی آی پی و ... برای کمک به ترک اعتیاد وجود دارد. بهترین کمپ ترک اعتیاد محلی است که در آن حداقل امکانات رفاهی و تفریحی برای مراجعه کنندگان وجود داشته باشد. فردی که می خواهد اعتیاد خود را کنار بگذارد، مطابق با بودجه خود می تواند از میان کمپ های مختلف بهترین گزینه را به عنوان کمپ ترک اعتیاد انتخاب کند. در بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران بهترین امکانات جهت ترک و درمان افراد معتاد وجود دارد. این کمپ ها در کنار امکانات رفاهی و تفریحی دارای برنامه‌های سرگرم‌ کننده و مفرح برای مراجعه کنندگان خود هستند. بنابراین افراد می‌ توانند در محیطی سرشار از آرامش و شادی اعتیاد خود را کنار بگذارند. به عنوان مثال می‌ توان از برنامه‌ های این کمپ‌ ها به مواردی مانند موسیقی، نمایش های کمدی و تئاتر زنده اشاره کرد. این برنامه ها روی روحیه افراد بیمار تاثیر زیادی می گذارد. کمپ های ترک اعتیاد vip تهران در نقاط مختلفی از سطح شهر به ویژه در مناطق شمالی قابل دسترسی هستند.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

کمپ ترک اعتیاد لاکچری
در کمپ های ترک اعتیاد لاکچری کلیه فاکتورهای لازم و ایده آل برای ترک اعتیاد وجود دارد. این کمپ تمامی تلاش خود را می‌ کند تا افراد بتوانند از چنگال اعتیاد رهایی پیدا کنند. در مراکز ترک اعتیاد لاکچری تجهیزات به روز و پیشرفته و همچنین امکانات مختلف برای افراد وجود دارد. این کمپ ها مانند هتل ۵ ستاره بوده و افراد معتاد می توانند در شرایط ایده آل اعتیاد خود را کنار بگذارند. در این کمپ ها برنامه ‌های خاصی برای درمان افسردگی پس از اعتیاد نیز وجود دارد. ممکن است بسیاری از افراد پس از ترک مواد مخدر دچار بیماری های روحی و افسردگی شوند. ولی با داشتن برنامه های روان درمانی می توان به آنها در جهت ترک اعتیاد کمک بیشتری کرد. در مراکز ترک اعتیاد لاکچری روان درمان متخصص در این زمینه به افراد کمک زیادی می‌ کند.

نتیجه گیری
بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران دارای مجوز های لازم از سوی سازمان بهزیستی کشور از طریق افراد متخصص و مشاوران و کادر درمان حرفه ای خدمات مختلفی به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. در این مراکز روش های کاملاً علمی و قانونی برای ترک اعتیاد به کار برده می شود و افراد می توانند به بهترین شکل ممکن و اعتیاد را کنار بگذارند. در این کمپ ها همواره برخورد مناسب و قانونی با افراد معتاد صورت می‌ گیرد و آنها می توانند در محیطی آرام و بدون تنش اعتیاد خود را کنار بگذارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دیر غذاخوردن بر چگونگی سوزاندن کالری و ذخیره‌ چربی بدن تأثیر می‌گذارد

براساس پژوهشی جدید، دیر غذاخوردن در طول روز به سه روش مهم بر تنظیم وزن بیولوژیکی تأثیر می‌گذارد: ۱. ازطریق سوزاندن کالری؛ ۲. ازطریق سطح گرسنگی؛ ۳. ازطریق چگونگی ذخیره‌ی چربی بدن.

با‌‌توجه‌‌به اینکه امروزه چاقی به معضلی جهانی تبدیل شده است که صدها میلیون نفر به آن دچار هستند، زود غذاخوردن می‌تواند روشی ساده برای کاهش ریسک چاقی و مدیریت وزن باشد. پژوهش‌های گذشته به رابطه‌ی بین زمان‌بندی وعده‌های غذایی و افزایش وزن اشاره کردند؛ اما پژوهشگرها می‌خواستند به رابطه‌ی نزدیک‌تری با دلایل محکم بیولوژیکی برسند. فرانک اسچیر، دانشمند اعصاب بیمارستان زنان و بریگهام در بوستون، درباره‌ی این موضوع می‌گوید:

هدف ما آزمایش مکانیزم‌هایی بود که به‌سادگی نشان می‌دهند دیر غذاخوردن ریسک چاقی و چربی بدن را افزایش می‌دهد و کاهش وزن را با اختلال روبه‌رو می‌کند، در این پژوهش، می‌خواستیم به دلیل این مسئله پی ببریم.
این پژوهش به‌شدت کنترل‌شده بود و ۱۶ شرکت‌کننده با شاخص توده‌ی بدنی (BMI) در طیف اضافه‌وزن یا چاق در آن شرکت کردند. هر داوطلب دو آزمایش متفاوت را در بازه‌ای شش‌روزه انجام داد. پیش از این آزمایش، الگوی خواب و تغذیه‌ی‌ آن‌ها کنترل شده بود و چند هفته‌ بین هر تست فاصله بود.

در یکی از آزمایش‌ها، شرکت‌کنندگان برنامه‌ی سخت سه وعده‌ی غذایی روزانه در زمان معمولی را دنبال کردند که شامل صبحانه در ساعت ۹ و ناهار ساعت ۱۳ و شام در ساعت ۱۸ بود. در برنامه‌ی دیگر زمان وعده‌ها به‌تعویق افتاد. اولین وعده در ساعت ۱۳ و آخرین وعده در ساعت ۲۱ صرف شدند.

پژوهشگرها ازطریق نمونه‌های خون و پرسش‌نامه‌ها و دیگر مقیاس‌های اندازه‌گیری به مجموعه‌ای از مشاهدات دست یافتند. وقتی غذایتان را دیرتر صرف کنید، سطح هورمون لپتین که هورمون سیری است، در ۲۴ ساعت کاهش می‌یابد؛ به‌همین‌دلیل، شرکت‌کنندگان بیشتر احساس گرسنگی کردند. علاوه‌براین، کالری‌ها با سرعت آهسته‌تری می‌سوزند.

همچنین، آزمایش نشان داد بیان ژنی بافت آدیپوز یا بافت چربی که بر ذخیره‌ی چربی بدن تأثیر می‌گذارد، باعث افزایش فرایند آدیپوژنز می‌شود که بافت‌های چربی را می‌سازد و فرایند لیپولیز را که چربی‌ها را تجزیه می‌کند، کاهش می‌دهد. در این‌‌جا نگاهی می‌اندازیم به ترکیبی از مکانیزم‌های مولکولی و فیزیولوژیکی که ریسک چاقی را افزایش می‌دهند. اسچیر می‌گوید:

این اثرها را با کنترل متغیرهایی مثل جذب کالری، فعالیت فیزیکی، خواب و قرارگرفتن درمعرض نور جدا کردیم؛ اما در زندگی واقعی بسیاری از این معیارها تحت‌تأثیر زمان‌بندی وعده‌های غذایی قرار می‌گیرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

امداد خودرو قزوین

امداد خودرو قزوین ، یکی از خدمات تخصصی امداد خودرو فوری در قزوین به شمار می آید که توسط تیم مجرب و متخصص مجموعه ارائه می شود. خودروبر سیار در قزوین با حضور تیم مجرب امداد، آماده خدمت رسانی به متقاضیانی است که به دلایل مختلف نیاز به خدمات امدادخودرو، خودروبر و یدک کش دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با امداد خودرو در قزوین، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

امداد حودرو در قزوین

امداد خودرو در قزوین
امداد خودرو در قزوین ، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می باشند. از خدمات خودروبر در قزوین می توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. خودروبر در قزوین، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودروبر در قزوین با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

خودروبر سیار در قزوین
خودروبر سیار در قزوین ، در زمینه ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل انواع خودرو به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت می کند. بسیاری از خودروهایی که در حال حرکت به مقصد مشخصی هستند، دچار نقص فنی شده که قابلیت دسترسی به تعمیرگاه در جاده وجود ندارد. در این زمان خودروبر سیار در قزوین، بهترین گزینه جهت انتقال خودرو به نزدیکترین نمایندگی به شمار می آید. از مزایای خودروبر سیار در قزوین، حضور کارشناسان مجرب در سریع ترین زمان و ارائه خدمات تخصصی تعمیر و انتقال خودرو می باشد. در صورتی که نیاز به خدمات خودروبر سیار در قزوین هستید، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

اعزام خودروبر در قزوین
اعزام خودروبر در قزوین ، از خدمات تخصصی مجموعه است که با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان صورت می گیرد. از خدماتی که پس از اعزام خودروبر در قزوین، مشمول صاحبان خودرو می گردد می توان به حمل خودروهای کلکسیونی، صفر کیلومتر، تصادفی و نیاز به تعمیر اشاره نمود که خودروها را به نزدیکترین نمایندگی و امدادخودرو منتقل می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت اعزام خودروبر در قزوین، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درخواست خودروبر در قزوین
درخواست خودروبر در قزوین ، توسط متقاضیانی که نیاز به حمل خودرو به مکان مشخصی دارند، صورت می گیرد. هزینه ای که پس از درخواست خودروبر در قزوین و اعزام خودروبر به محل در نظر گرفته می شود، به مولفه هایی همچون مسافت حمل خودرو، نوع خودرو حمل شونده و مدل ماشین بستگی دارد. نوع خودروها می تواند شامل ماشین سواری یا ماشین سنگین باشد که در تغییر قیمت انتقال خودرو تأثیرگذار است. جهت ارائه درخواست خودروبر در قزوین، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کفی خودروبر در قزوین
کفی خودروبر در قزوین ، بر پشت کامیونت ها نصب شده که به صورت مکانیزه طراحی می شوند. تمام مراحل مربوط به حمل و بارگیری خودرو توسط بازوهای هیدرولیکی و پنوماتیکی و جک های خودروبر انجام می شود. کفی خودروبر در قزوین به نحوی طراحی می شود که زمان انتقال خودرو به داخل خودروبر، کفی به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. در صورتی که خودرو قادر به حرکت نباشد، از کفی خودروبر در قزوین به صورت کف ثابت دکل دار استفاده می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کفی خودروبر در قزوین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه کفی خودروبر در قزوین
هزینه کفی خودروبر در قزوین ، به مولفه هایی همچون مدل خودرو، نوع خودرو و میزان مسافت انتقال خودرو به نزدیکترین نمایندگی یا تعمیرگاه بستگی دارد. هزینه کفی خودروبر در قزوین با توجه به هیدرولیک بودن کفی و قابلیت حرکت کفی جهت انتقال خودرو به داخل خودروبر مشخص می شود. کارشناسانی که در محل جهت انتقال خودرو حضور دارند، با توجه به سبک یا سنگین بودن خودرو، مدل بالا و صفر بودن خودرو، هزینه کفی خودروبر در قزوین را تعیین می نمایند. جهت استعلام هزینه کفی خودروبر در قزوین، تماس بگیرید.

خودروبر ارزان در قزوین
خودروبر ارزان در قزوین ، علاوه بر ایمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه ای خودرو، هزینه های مناسب و کمی را برای مشتریان و متقاضیان در نظر می گیرد. از مزایای استفاده از خودروبر ارزان در قزوین، سرعت بالای اعزام نیروی متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان، امنیت بالای انتقال خودرو، استفاده از تجهیزات مدرن خودروبر و هزینه مناسب انتقال خودرو می باشد. حمل خودروبر ارزان در قزوین برای ماشین های سبک شامل وانت نیسان، وانت پراید و وانت می باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در قزوین دارید، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین سالن زیبایی در غزب تهران

بهترین سالن زیبایی در غرب تهران در این مقاله سالن زیبایی آنیلا را که بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران است معرفی می کنیم. این سالن زیبایی غرب تهران بهترین آرایشگاه زنانه در قصرالدشت است که می توان آن را بهترین عروس سرا غرب تهران و بهترین رنگ و مش کار غرب تهران نیز دانست. اما خدمات سالن زیبایی آنیلا به همین جا ختم نمی شود. این آرایشگاه خوب غرب تهران بهترین تتو کار غرب تهران هم هست. اگر به دنبال آرایشگاه خوب با قیمت مناسب غرب تهران و سالن زیبایی با قیمت مناسب غرب تهران هستید، پس این مقاله را انتها مطالعه کنید.

سالن-زیبایی-غرب-تهران-سالن-زیبایی-آنیلا
چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنیم؟
من دوستانی دارم که برای همیشه به همان آرایشگاه های قدیمی که از آن ها رضایت ندارند می روند و این در حالی است که دیگران با نتایج عالی از یک سالن زیبایی به سالن می روند. اگرچه افراد زیادی به یک سالن می روند و با یک مدل موی شگفت انگیز آنجا را ترک می کنند ، اما بعضی از ما همه خوش شانس نیستیم. انتخاب یک آرایشگر خوب می تواند دشوارتر از حد انتظار باشد. چگونه یک آرایشگاه مطمئن پیدا کنیم؟ اگر نمی خواهید فقط به شانس اعتماد کنید و می خواهید بدانید که چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که به آرزوهای خود دست پیدا می کنید ، این نکات مفید را بخوانید و بدانید.

بر اساس توصیه های دیگران آرایشگاه خود را انتخاب کنید.
به تجربه خودم ، این اولین قدم برای شناختن یک آرایشگر است که زندگی شما را تغییر خواهد داد. هرگز قدرت دهان به دهان را دست کم نگیرید ، من می توانم به شما اطمینان دهم که یک سبک خوب این کار را نمی کند. آنها می دانند بهترین تبلیغات کار پیاده روی آنهاست: مشتریانشان. اگر یکی از دوستانتان مدل موی شما را دوست دارد ، بروید و از او بپرسید که موهایش را از کجا و با چه کسی درست کرده است؟

اگر در حال حاضر در سالن هستید و هیچ یک از کارمندان را نمی شناسید ، از مسئول پذیرش بخواهید که توصیه ای به شما ارائه دهد. سوالات عمومی مانند اینکه چه کسی خوب است نپرسید زیرا پاسخ آنها این است که همه آنها هستند. برای آنها توضیح دهید که موهای شما چه نیازهایی دارد ، آنها مطمئناً می توانند شما را به سمت آرایشگری راهنمایی کنند که انتظارات شما را برآورده کند.

از آشنایان خود توصیه بخواهید. در حالت ایده آل ، با ظاهری که واقعاً دوست دارید با یک دوست یا همکار صحبت کنید. اگر او ، به نوبه خود ، تجربیات بدی داشته باشد ، تضمین می شود که شما را از این سرنوشت محافظت کند.

2. تحقیق آنلاین انجام دهید
شما می توانید همه چیز را بصورت آنلاین پیدا کنید ، مانند نکاتی در مورد نحوه مراقبت از مو و مدل موهای خود ، چرا یک آرایشگر خوب نیست؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی بهترین آرایشگاه های منطقه شما است و لیستی از آدرس ها را دریافت خواهید کرد. بهترین چیز این است که اکثر این سالن ها دارای یک وب سایت هستند ، بنابراین شما می توانید گالری تصاویر آنها را ببینید و قبل از رفتن به آنجا با برخی از کارکنان ملاقات کنید ، کارهای آنها را بررسی کنید ، در مورد ظاهر سالن و قیمت ها ایده خوبی داشته باشید .

این سالن ها را می توانید در فیس بوک نیز پیدا کنید ، بدین معنی که صدها نظر و توصیه برای یافتن آرایشگاه مناسب خود دریافت خواهید کرد. مردم به شما اطلاع می دهند که سالن چقدر خوب است و بهترین آرایشگر کیست. حتی می توانید یک آرایشگر را ببینید که در یکی از ویدیوهای زیادی که سالن ها برای جامعه رسانه های اجتماعی خود بارگذاری می کنند کار می کند. در فیس بوک ، معمولاً می توانید تبلیغات ویژه و تخفیف های هفتگی نیز پیدا کنید.

نگاهی به وب سایت سالن بیندازید. در اینجا معمولاً حتی قبل از اولین بازدید می توانید درباره مفهوم و خدمات کسب و کار اطلاعاتی کسب کنید. همچنین می توانید با تجربیات سایر مشتریان در فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی آشنا شوید. عکس های مدل مو به اشتراک گذاشته شده برای گرایش شما نیز مناسب هستند.

ابتدا یک چیز ساده را بخواهید
اگر می خواهید محتاط باشید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ابتدا چیزی ساده بخواهید و ببینید آرایشگری که انتخاب کرده اید چگونه عمل می کند. شروع یک تغییر کاملاً جدید با آرایشگری که اخیراً می شناسید زیرا آزمایش می کنید خیلی هوشمندانه نیست. اگر واقعاً از پیرایش ساده استفاده کنید ، وقت آن را خواهید داشت که با آرایشگر اعتماد کنید و کار آنها را تماشا کنید: آیا آنها واقعاً جزئی هستند؟ آیا آنها وقت خود را می گیرند یا سعی می کنند در اسرع وقت با شما انجام شود؟ آیا آنها به درخواست های شما گوش می دهند؟

4– سراغ شلوغ ترین آرایشگاه و سالن زیبایی بروید
اگر آماده رزرو با یک سالن هستید اما مطمئن نیستید که با چه آرایشگری باید رزرو کنید ، کتابی را انتخاب کنید که شلوغ ترین برنامه را داشته باشد. چرا؟ چون همه آنها را می خواهند! اگر آنها خیلی شلوغ هستند ، باید به این دلیل باشد که بسیاری از مشتریان آنها را ترجیح می دهند. صبر برای گرفتن وقت ملاقات با آرایشگاه نشانه خوبی است ، این به شما می گوید آنها کار بسیار خوبی انجام می دهند که روزانه مشتری های وفاداری به آنها می آیند. شاید شما تمایل نداشته باشید برای انجام موهایتان زیاد منتظر بمانید ، چه کسی می خواهد؟ اما ارزشش را خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۳:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

30 خوردنی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.


اگر چه هیچ کس دوست ندارد زود تمام شود، اما تحقیقات نشان می دهد که شما مجبور نیستید تمام شب را به رضایت شریک خود بپردازید ، یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی گزارش داده که متوسط زمانی که زوج ها برای ارضا کردن هم.صرف می کنند، بین 3 تا 13 دقیقه است.تحقیقات دیگر نشان می دهد که اکثر زنان تمایل دارند تا این زمان بین 15 تا 25 دقیقه طول بکشد - نه یک ساعت که برخی افراد ممکن است فکر کنند و گفتنی است به نظر انهاهیچ چیز بدتر از این نیست که بیشتر از این طول بکشد!

 

تقویت قوای جنسی با این خوراکی ها

افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است.مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد زماجی زنان و مردان ، افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.

 

عوارض نداشتن رابطه جنسی کافی و مناسب

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و ... به وجود می آید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران ، آیا می دانید چه خدماتی در کلینیک های پوست ارائه می شوند؟ تا به حال از این خدمات استفاده کرده اید؟ بهترین کلینیک پوست، محل مناسبی است تا افراد بتوانند مشکلات پوستی خود را برطرف کنند. علاوه بر این کسانی که می خواهند سلامت، زیبایی و جوانی پوست خود را برای مدت طولانی تر حفظ کنند، می توانند از خدمات کلینیک های پوست و زیبایی استفاده نمایند. داشتن یک پوست صاف و یکدست تاثیر زیادی بر زیبایی چهره ی افراد دارد. با توجه به اینکه، زیبایی دغدغه ی بسیاری از مردان و زنان است، آنها همواره به دنبال روش هایی برای زیبایی بیشتر هستند. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که به زیبایی چهره ی خود اهمیت می دهید، با ما همراه باشید. در این آگهی می خواهیم شما را با بهترین کلینیک پوست در شمال تهران آشنا کنیم.

بهترین کلینیک پوست در شمال تهران
بهترین کلینیک پوست در شمال تهران خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به هایفوتراپی، لیزر، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بوتاکس، لایه برداری، پاک کردن تتو، میکرودرم، برداشتن خال و ... اشاره کرد. یکی از پر طرفدارترین خدمات بهترین کلینیک پوست در شمال تهران، لیزر است. لیزر برای رفع موهای زائد و جوانسازی پوست به کار می رود. یکی از دغدغه های همیشگی افراد، رفع موهای زائد می باشد. امروزه با کمک لیزر می توان در مدت کوتاهی از شر موهای زائد خلاص شد. لیزر برای جوانسازی پوست هم کاربرد دارد. با استفاده از لیزر می توان لک های روی پوست را برطرف نمود. در این روش، زنجیرهای مولکولی سلول های پوست آسیب دیده را به صورت لایه لایه برمی دارند. این کار را ادامه می دهند تا ظاهر پوست کاملا نرم و یکنواخت شود. لیزر جوانسازی پوست مزایای زیادی دارد. بهترین کلینیک پوست در شمال تهران برای کاهش چین و چروک صورت، اصلاح زخم ها و رفع اختلالات پوستی از لیزر بهره می برد. برای بهره مندی از خدمات بهترین کلینیک پوست در شمال تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

متخصص پوست در شمال تهران
متخصص پوست در شمال تهران ، فردی ماهر و باتجربه است و برای رفع چین و چروک پوست از روش بوتاکس استفاده می کند. بوتاکس نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. متخصص پوست در شمال تهران دوز مشخصی از این سم را در خطوط دور چشم، خطوط اخم، روی پیشانی و صورت تزریق می کند. این کار باعث می شود تا عضلات این نواحی به طور موقت صاف شوند. در هنگام خندیدن یا اخم کردن، عضلات خاصی از صورت منقیض می شوند. این امر موجب ایجاد خطوطی روی صورت می شود. با تزریق بوتاکس، فعالیت های عضلانی صورت کاهش پیدا می کند و خطوط روی پیشانی، اطراف چشم ها و صورت صاف می شوند. معمولا تاثیر بوتاکس 6-3 ماه باقی می ماند و بعد از این مدت باید دوباره تزریق انجام شود. متخصص پوست در شمال تهران با مهارت خود می تواند تزریق بوتاکس را در عرض 15-10 دقیقه انجام دهد. بوتاکس یک روش کم تهاجمی است که مورد استقبال بسیاری از زنان و مردان قرار گرفته است. دیسپورت (انگلیس)، نورونوکس (کره جنوبی) و مسپورت (ایران) جزء برندهای معروف بوتاکس می باشند. اگر شما هم تمایل دارید تا برای از بین بردن چین و چروک پوست خود از بوتاکس استفاده کنید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به متخصص پوست در شمال تهران می باشند.

 

کلینیک پوست و مو در شمال تهران
کلینیک پوست و مو در شمال تهران خدمات متنوع خود را با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می دهد. یکی از این خدمات، لیفت صورت با نخ است که به عنوان یک روش برای جوانسازی پوست شناخته می شود. کلینیک پوست و مو در شمال تهران برای لیفت یا بالا بردن پوست از نخ های بخیه ی موقت یا جذبی استفاده می کند. نخ های جذبی که در زیر پوست قرار دارند، موجب لیفت و سفت کردن پوست و تحریک کلاژن سازی می شوند. یکی از مهم ترین دلایل افتادگی و چین و چروک پوست، کاهش حجم و قدرت آن است. هنگامی که پوست ضعیف می شود، نمی تواند اثر جاذبه زمین را خنثی کند. در نتیجه دچار افتادگی می شود. اگر افتادگی پوست شدید نباشد، با تحریک کلاژن سازی، ضخامت و قدرت پوست افزایش می یابد و سرعت پیری پوست کاهش پیدا می کند. کلینیک پوست و مو در شمال تهران در روش لیفت با نخ از تیغ جراحی استفاده نمی کند. با انجام یکسری کار در زیر پوست، باعث بالا آمدن و سفتی آن می شود. در این روش پوست اضافه بریده نمی شود. جراح برای جمع و سفت کردن پوست از نخ های بخیه کمک می گیرد. این کار موجب می شود تا افتادگی در سطح پوست مشاهده نشود. با گذشت زمان، سلول های بدن ترمیم می شوند و بخیه ها بهبود پیدا می کنند. برای ارتباط با کلینیک پوست و مو در شمال تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۸:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اشتباهات رایج و کارهای ممنوعه در رابطه جنسی

قطعا می دانید که رابطه جنسی یکی از مهم ترین لحظات زندگی زناشویی محسوب می شود بنابراین باید مراقب باشید که اشتباهات رایج را در آن مرتکب نشوید. در غیر اینصورت زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در این قسمت از بهداشت و سلامت جنسی نمناک قصد داریم اشتباهات رایج حین برقراری رابطه جنسی را به شما معرفی کنیم.

 


مصنوعی نباشید

رابطه جنسی لذت بخش رابطه جنسی نیست که در آن مهارت های بسیار بالایی از خودتان نشان دهید بلکه باید سعی کنید که همسر و همراهی صادق باشید. پس بیش از حد خودتان را درگیر چیز های مصنوعی نکنید.

 


ممنوعیت در رابطه

 


فکر نکنید که همیشه حق با شماست

همه ما باید علاوه بر تمایلات خودمان به تمایلات همسرمان نیز توجه کنیم. گاهی اوقات ممکن است علایقمان در رابطه جنسی با یکدیگر متفاوت باشد. هر کس ترجیحات و انگیزه های خودش را در این زمینه دارد. پس نباید یک طرفه به قاضی برویم و فقط به نیاز ها و علایق خودمان فکر کنیم.

 


از گفتن فانتزی ها خجالت نکشید

بسیاری از مردان و زنان فانتزی های مختلفی دارند اما از بیان آن ها خجالت می کشند. شما نباید جزء این دسته از افراد باشید. زمانی که تمایلات و علاقه خود را بیان کنید، بعد از آن به یکدیگر کمک خواهد کرد که رابطه پایدار تر و محکم تری را بسازید.

 


فضا را منفی نکنید

بسیاری از افراد قبل از برقراری رابطه جنسی در مورد مشکلات شان در رابطه با یکدیگر صحبت می کنند. خشم و خشونت را وارد اتاق خواب می کنند که همین باعث می شود فضای درگیری قبل از ایجاد رابطه جنسی به وجود بیاید و شاید گاهی اوقات این فضا باعث شود که همه چیز به هم بریزد. شاید شما دیگر حین برقراری رابطه از چیزی لذت نبرید. پس دعوا و درگیری را وارد اتاق خواب نکنید.

 


بهبود رابطه جنسی

تظاهر نکنید

بسیاری از ما برای این که مراقب باشیم شریک زندگی مان ناراحت نشود، باید سعی کنیم چیزی را تظاهر نکنیم. به عنوان مثال زمانی که به اوج لذت جنسی نرسیده ایم، سعی می کنیم ادای آن را در بیاوریم اما بهتر است این کار را نکنید و در رابطه جنسی هم کاملا صادقانه عمل کنیم و تا زمانی که به ارگاسم نرسیدیم، به آن تظاهر نکنیم.

 


زیر بار فشار، رابطه جنسی برقرار نکنید

بسیاری از زوج ها هستند که یکی از طرفین به خاطر ترس از درگیری، رابطه جنسی برقرار می کند. شما نباید برای برقراری این رابطه به این خوبی و لذتبخشی، خودتان را تحت فشار قرار دهید. اگر دعوا و بحث پیش آمده است، 15 دقیقه با خودتان خلوت کنید، کمی یکدیگر را ماساژ بدهید و سعی کنید کم کم با یکدیگر وارد رابطه شوید.

 


استرس محل کار را وارد رختخواب نکنید

بسیاری از زنان و مردان در رابطه زناشویی استرس محل کار را دارند و فکرشان درگیر است. بهتر است زمانی که با همسرتان وارد رابطه می شوید، تمام استرس ها و درگیری ها را کنار بگذارید و فقط در همان لحظه باشید تا لذت بیشتری ببرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۶:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)