blog blog .

blog

بهترین مرکز لیزر در کرج

بهترین مرکز لیزر در کرج خدمات وسیعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همه افراد به زیبایی خود اهمیت می دهند و همواره به دنبال روش هایی برای دستیابی به این هدف می باشند. یکی از مسائلی که بسیاری از زنان و مردان با آن مواجه هستند، مشکل موهای زائد است. آنها در گذشته برای رفع این مشکل از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، کندن مو، اصلاح و شیو استفاده می کردند. اما این روش ها، بسیار زمان بر و خسته کننده بودند. علاوه بر این، نتایج آنها کوتاه مدت بود و پس از گذشت زمان کمی فرد می بایست دوباره برای رفع موهای زائد خود اقدام نماید. در حال حاضر ، لیزر به عنوان بهترین و موثرترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد شناخته می شود. ضمن اینکه برای رفع بسیاری از مشکلات دیگر نیز می توان از لیزر استفاده کرد.

دلایل رشد موهای زائد
در بدن همه انسان ها موهایی رشد می کنند که با نام موهای زائد یا موهای ناخواسته شناخته می شوند. رشد این موها، کاملا طبیعی است و به دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، قرار داشتن در دوران بارداری و یائسگی می باشد. البته گاهی اوقات موهای زائد به دلایل غیر طبیعی مانند مصرف داروهای هورمونی (برخی داروهای ضدبارداری ، استروئیدها)، مشکلات هورمونی (تنبلی تخمدان )، برخی جراحی ها(پیوند پوست، هیسترکتومی و …) رشد می کنند. ممکن است رشد این موها ناشی از بروز یک مشکل یا بیماری در بدن باشد. در چنین مواردی باید ابتدا نوع و دلیل بیماری تشخیص داده شود و اقدام به درمان نمود. به طور کلی رشد موهای زائد به هر دلیلی که باشد، برای افراد خوشایند نیست.

نور لیزر چیست؟
یک نور بسیار متمرکز است که توسط دستگاه به موهای زائد تابانده می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و بر اثر حرارت بالای آن از بین می روند.

نور لیزر چیست؟

عملکرد لیزر موهای زائد
نوری که به موهای زائد تابانده می شود، باعث از بین رفتن فولیکول مو می گردد. تک تک موهای بدن، یک چرخه ی رشد و استراحت دارند. بیشتر این موها در یک زمان معین در فاز استراحت قرار می گیرند و تعداد کمی هم در فاز رشد هستند. اشعه لیزر بر روی موهایی که در فاز استراحت می باشند، تاثیری ندارد. مراکز لیزر با توجه به این مسئله، جلسات لیزر را در فواصل زمانی مشخص برنامه ریزی می کنند. در هر جلسه، تعدادی از فولیکول های فعال مو از بین می روند. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا همه موهای زائد نابود شوند. افراد می توانند با استفاده از لیزر، موهای زائد خود را از بین ببرند و از رویش دوباره آنها جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است که پرتو لیزر، آسیبی به سایر بافت های بدن نمی رساند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند :
تمامی زنان و مردان می توانند برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده نمایند. تاثیر لیزر بر روی موهای تیره بیشتر است. البته اثر گذاری لیزر به عوامل دیگری مانند نوع و رنگ پوست، حجم موها، سطح هورمون، سبک زندگی و … بستگی دارد. قوانین جاری در مورد استفاده از لیزر در مراکز لیزر باید مورد توجه قرار بگیرند. معمولا تمامی افراد بالای 12 سال اعم از زن و مرد می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند

افرادی که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند:
افراد می توانند متناسب با شرایط جسمی و روحی خود از خدمات لیزر بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که این خدمات برای برخی از افراد مناسب نیستند. کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند یا افرادی که دچار اختلالات هورمونی می باشند، بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند. علاوه بر این، خانم های باردار و شیرده هم بهتر است از لیزر موهای زائد خود صرفنظر کنند. بیماران خاص، افرادی که پوست برنزه دارند هم بهتر است لیزر نکنند. لیزر موهای زائد برای کسانی که سابقه تبخال مکرر، گوشت اضافه در محل عمل، عفونت فعال (جوش چرکی)، بیماری هایی مانند لوپوس دارند هم توصیه نمی شود. افرادی که داروهای ایزوترتینویین و داروهای حاوی طلا مصرف می کنند هم در این گروه قرار می گیرند. لیزر موهای زائد برای اشخاصی که در محل لیزر، تتو یا خال یا کک و مک دارند، مناسب نیست. اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، حتما با پزشک بهترین مرکز لیزر در کرج مشورت نمایید.

مزایای لیزر موهای زائد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)