blog blog .

blog

30 خوردنی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.


اگر چه هیچ کس دوست ندارد زود تمام شود، اما تحقیقات نشان می دهد که شما مجبور نیستید تمام شب را به رضایت شریک خود بپردازید ، یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی گزارش داده که متوسط زمانی که زوج ها برای ارضا کردن هم.صرف می کنند، بین 3 تا 13 دقیقه است.تحقیقات دیگر نشان می دهد که اکثر زنان تمایل دارند تا این زمان بین 15 تا 25 دقیقه طول بکشد - نه یک ساعت که برخی افراد ممکن است فکر کنند و گفتنی است به نظر انهاهیچ چیز بدتر از این نیست که بیشتر از این طول بکشد!

 

تقویت قوای جنسی با این خوراکی ها

افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است.مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد زماجی زنان و مردان ، افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.

 

عوارض نداشتن رابطه جنسی کافی و مناسب

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و ... به وجود می آید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)