blog blog .

blog

كاردرماني در شرق تهران

 

ما كه هستيم
چرا اميد شرق را انتخاب كنيم.
كلينيك كاردرماني و گفتاردرماني اميد شرق يكي از بزرگترين و مجهزترين كلينيكهاي كار درماني در شرق تهران واقع در بزرگراه رسالت در تهرانپارس و داراي مجوز رسمي از سازمان نظام پزشكي مي باشد.مديريت بخش كاردرماني خانم مهرنوش گودرزي كارشناس ارشد كاردرماني و مديريت بخش گفتاردرماني خانم سكينه چراغي كارشناس ارشد گفتاردرماني مي باشد. تمامي درمانگرهاي كلينيك داراي تحصيلات دانشگاهي بوده و به صورت تخصصي مشغول به فعاليت مي باشند. اميد شرق با بيش از ۱۲ سال سابقه كاري با كادري مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات به صورت ارزيابي و درمان در دو گروه كودكان و بزرگسالان مي باشد. خدمات كلينيك شامل: كاردرماني، گفتاردرماني، بازي درماني و روانشناسي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بازسازي ظروف در تهران

درباره شير طلايي ايراني
شركت پرشين گلدلاين فعاليت كاري خود را از سال 1350 با توليد ظروف نچسب آغاز كرد در دهه گذشته با توجه به محصولات وارداتي و توليدي در بازسازي ظروف در تهران نچسب سياست شركت به اين سمت سوق پيدا كرد كه با مشاركت تجار و صاحبان برند تنوع توليدات كارخانه افزايش يابد و با بيش از 20 برند همكاري دارد در سال 1398 شركت شروع به فعايليت در حوزه بازسازي ظروف ( به دليل افرايش قيمت ظروف و كاهش توان خريد مصرف كنندگان ) با رعايت كامل اصول استاندارد و بهداشتي وارد شود. شركت پرشين گلد لاين توانسته با تجربه بالا و به كارگيري افراد مجرب رضايت مشتريان را حاصل كند.

خدمات شير طلايي ايراني
توليد ظروف
بازسازي ظروف
Image
توليد ظروف
صنعت توليد ظروف نچسب به دليل راحت‌كردن بيش از پيش امور آشپزي جايگاه ويژه‌اي بين مصرف‌كنندگان پيدا كرده است و توليدكنندگان مختلف با برندهاي متفاوت از هر سوي جهان پا به عرصه وجود گذاشته‌اند.
اين صنعت موفق در عرصه توليد كه به گواه آمار گردش مالي‌ سالانه‌اش بالغ بر ۷۵ميليارد دلار مي‌شود توانسته است به تنهايي براي حدود ۲۴ميليون نفر در سرتاسر جهان اشتغال ايجاد كند. تفال، دسيني، آركوپال، لومينارك، برميولي، اوپال ويتراي و اوپال لاروس از جمله برندهاي موفق جهان در زمينه توليد اين‌گونه ظروف به شمار مي‌روند كه توانسته‌اند بيشتر از ديگران در بازار رقابت يكه‌تازي كنند.
باز سازي ظروف
اگر گذر شما به بازار افتاده باشد، انواع ظروف تفلون، چدن، سراميك، ظروف گرانيتي و ... را مشاهده كرده ايد كه با برندهاي مختلف به فروش مي رسند. برخي از اين ظروف با استفاده از مواد مرغوب و بعضي از مواد بي كيفيت ساخته مي شوند. پوشش اين ظروف نقش مهمي در سلامتي افراد ايفا مي كند. پوشش ظروفي كه از جنس نامرغوب تهيه مي شوند، بعد از گذشت مدت زمان كوتاهي آسيب مي بيند. پوشش ظروف تفلون پوسته پوسته مي شود و پوشش ظروف سراميكي هم خاصيت نچسب بودن خود را از دست مي دهد. اگر در زمان آشپزي از اين ظروف آسيب ديده استفاده شود، عناصر موجود در پوشش آن وارد بدن مي شوند. براي نگهداري از اين ظروف و جلوگيري از آسيب ديدن پوشش آنها مي توان از قاشق چوبي استفاده كرد. با نگهداري اصولي از ظروف خود مي توانيد براي مدت طولاني از آنها استفاده نماييد. اما در صورت آسيب ديدن پوشش اين ظروف چه بايد كرد؟
Image
بازسازي ظروف در تهران
راه حل اين مسئله، بازسازي ظروف است. وضعيت اقتصادي موجود و قيمت بالاي كالاها موجب شده تا افراد ترجيح دهند به جاي خريد لوازم جديد، از وسايل قبلي خود به خوبي نگهداري يا آنها را تعمير كنند. برخي از افراد و شركت ها در زمينه بازسازي ظروف در تهران فعاليت مي كنند. براي اين كار ابتدا، پوشش تفلون آسيب ديده و فرسوده درون ظرف و رنگ بيرون آن را از بين مي برند. سپس پوشش تفلون دو لايه را اجرا كرده و قسمت بيروني ظروف را رنگ مي كنند. اين مرحله، مشابه فرايند توليد ظروف نو مي باشد. در صورتي كه براي اين كار از مواد اوليه مرغوب و استاندارد استفاده شود، آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند.
چرا شير طلايي ايراني
كيفيت
كيفيت يكي از مهمترين صفات يك محصول است مخصوصا اگر آن كالا موجب صدمه ديدن يك انسان شود. اين مجموعه با كنار زدن واسطه ها اين فرصت را از شيادان گرفته است و شما مي توانيد با خيال آسوده از بابت كيفيت خريد كنيد.
قيمت
قيمت هميشه يكي از فاكتور هاي خريد بوده و هر چه قيمت محصول پايين تر باشد براي مصرف كننده جذاب تر است اما بعضي از مواقع قيمت پايين دليل كيفيت پايين است. اين مجموعه به دليل عرضه مستقيم علاوه بر كيفيت عالي و اصالت كالا هاي خود را با قيمتي مناسب عرضه ميكند.
زيبايي
اشپزخانه يكي از مهم ترين قسمت هر خانه هست و زيبايي آن به شدت مورد توجه قرار ميگيرد يكي از فاكتر هاي زيبايي آشپز خانه استفاده از ظروف زيبا و با كيفيت است كه مي‌تواند به خانه شما زيبايي دوچندان دهد كه اين مجموعه با در نظر گرفتن اين موضوع فعاليت هاي خود را در اين راستا قرار داده.
تنوع
امروزه با توجه به سلايق مختلف و مدل هايمختلف نداشتن تنوع محصول در هر چيزي مشكل ساز خواهد بود مخصوصا در وسايل آشپزخانه ،اين مجموعه در راستاي تحقق اين هدف با استفاده از محققان محصولات متنوع و كاربردي را توليد ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چهار عادت ويرانگر كه به آرامي شما را مي‌كشند

عادت‌ها شمشيري دولبه هستند. عادت‌هاي سالم مي‌توانند بدن، ذهن و مسير كلي زندگي شما را درجهت بهتر شدن تغيير دهند. آن‌ها بسيار سودمند و متحول‌كننده هستند. متأسفانه عادات ناسالم مي‌توانند سلامتي و طول عمر شما را به ويراني بكشند. بدتر اينكه ممكن است بدون اينكه بدانيد چقدر اين عادت‌ها خطرناك هستند، هر روز دچار اين عادات باشيد. در اينجا فهرستي از چهار عادت روزمره آورده شده است كه اگر كنترل نشوند، مي‌توانند مرگبار باشند.

بد خوابي
كيفيت پايين خواب و محروميت مزمن از خواب مي‌تواند تأثير فاجعه‌باري بر سلامت جسم و روان شما داشته باشد. چندين مطالعه نشان داده‌اند كه احتمالاً ابتلا به زوال عقل در افراد ميانسالي كه هر شب شش ساعت يا كمتر مي‌خوابند، ۳۰ درصد بالاتر است. دانشمندان خواب ناكافي را با فهرستي از مشكلات سلامتي گوناگون ازقبيل فشار خون بالا، بيماري قلبي، افسردگي و اضطراب مرتبط دانسته‌اند. اگر مي‌خواهيد زندگي سالم و طولاني داشته باشيد، از استراحت شبانه‌ي خوب غافل نشويد.

ورزش نكردن
ناديده گرفتن مزيت‌هاي ورزش‌هاي قلبي‌عروقي و تمرينات قدرتي دشوار است. با‌اين‌حال، ميليون‌ها نفر در سراسر جهان به سبك زندگي بي‌تحركي ادامه مي‌دهند كه به‌تدريج موجب مرگ آن‌ها مي‌شود. ورزش نكردن مي‌تواند احتمال ابتلا به بيماري قلبي، چاقي و ديابت نوع دو را افزايش دهد. فعاليت‌هاي قلبي‌عروقي مانند دوچرخه‌سواري، دويدن و شنا مي‌تواند در پيشگيري از اين بيماري‌ها مؤثر باشد.

تمرين‌هاي مقاومتي مانند وزنه‌برداري نيز مهم هستند. مطالعات اخير نشان داده‌اند يك ساعت ورزش مقاومتي در هفته مي‌تواند منجر به كاهش ۱۵ درصدي در خطر مرگ‌و‌مير ناشي از هر علتي شود. تمرين مقاومتي همچنين مي‌تواند به شما در كاهش خطر آسيب‌هاي جدي خصوصاً در دوران سالخوردگي كمك كند. ورزش يكي از اركان اساسي زندگي سالم و اجتناب از آسيب در سال‌هاي پيري است، بنابراين به خاطر داشته باشيد كه بايد فعاليت كنيد.

بي‌توجهي به محافظت دربرابر آفتاب
لذت بردن از كمي آفتاب در طول فصول گرم سال اشكالي ندارد. قرار گرفتن درمعرض نور خورشيد براي تنظيم چند عملكرد بدن ازجمله ريتم‌هاي شبانه‌روزي، سطح انرژي و جذب ويتامين دي حياتي است. با‌اين‌حال، زياده‌روي در هر چيزي مضر است و پيامدهاي مواجهه‌ي بيش‌ازحد با نور خورشيد مي‌تواند مرگبار باشد.

يكي از شايع ترين علت‌هاي سرطان سلول سنگفرشي و ملانوم (از انواع سرطان پوست) مواجهه‌ي بيش از اندازه با اشعه UV خورشيد است. فقط در كانادا، سالانه حدود ۸۰ هزار نفر مبتلا به سرطان پوست تشخيص داده مي‌شوند و هشتاد تا نود درصد از اين موارد با مواجهه با UV در ارتباط هستند.

راه‌حل اين مشكل ساده است: ضد آفتاب. مطالعات نشان داده‌اند كه استفاده منظم از ضدآفتاب مي‌تواند به ميزان قابل‌توجهي نرخ سرطان را در ميان بيشتر گروه‌هاي سني كاهش دهد. ضدآفتاب داراي محافظت گسترده و فاكتور محافظت دربرابر آفتابي (SPF) كه حداقل ۳۰ باشد، پوست شما را سالم، جوان و عاري از سرطان نگه مي‌دارد.

استعمال سيگار الكترونيكي
آخرين موردي كه در فهرست قرار دارد، ممكن است واضح به‌نظر برسد، اما نرخ استعمال سيگار الكترونيكي هر سال درحال افزايش است. از سال ۲۰۱۱، تعداد جهاني مصرف‌كنندگان اين سيگارها از ۷ ميليون به ۴۱ ميليون در سال ۲۰۱۸ رسيده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين كمپ ترك اعتياد


اعتياد يكي از معظلات اجتماعي به شمار مي آيد كه امروزه بسياري از ما شاهد آن هستيم. اين موضوع در اثر وابستگي شديد فرد به يك ماده مخدر مثل ترياك، شيشه، هروئين، كوكائين و ... به وجود مي آيد. هنگامي كه يك فرد از اين مواد به اندازه زياد مصرف كند ديگر ترك كردن آن سخت خواهد بود. اعتياد علاوه بر اينكه روي سلامت جسمي و رواني فرد تاثير مي گذارد، موجب برهم خوردن آرامش و امنيت جامعه نيز مي شود. در بهترين كمپ ترك اعتياد مي توان با راهكارهاي جديد اعتياد را كنار گذاشت.

بهترين كمپ ترك اعتياد
براي بهترين كمپ ترك اعتياد مراكز كمپ ترك اعتياد بهترين گزينه هستند. در كمپ ترك اعتياد همان گونه كه از نام آن پيداست، براي ترك دادن فرد معتاد و رهايي از دست اعتياد اقدامات لازم صورت مي گيرد. در اين كمپ ها فرد معتاد با كمك مددكاران و نظارتي كه بر روي دوره درمان آن ها انجام مي شود، مواد مخدر را مي تواند ترك كند. دوره ترك اعتياد مراحل مختلفي دارد. عبور كردن از هر يك از اين مراحل به منزله نزديك شدن فرد به ترك اعتياد خواهد بود. براي ترك موفق بايد به دنبال بهترين مراكز ترك اعتياد بود.

فرق بين كمپ و كلينيك ترك اعتياد
ممكن است بسياري از افراد براي ترك اعتياد به جاي مراجعه به مراكز كمپ ترك اعتياد به سراغ كلينيك‌ هاي مرتبط با اين موضوع بروند. ولي ميان كمپ ترك اعتياد و كلينيك ترك اعتياد تفاوت هايي وجود دارد. از جمله مهمترين تفاوت اين دو مركز مي توان به نوع روش درماني آنها اشاره كرد. در كلينيك هاي ترك اعتياد از روش ايمپلنت و كاشت آن در بدن فرد معتاد استفاده مي شود. اين يك روش بسيار جديد است. بسياري از پزشكان عقيده دارند كه ايمپلنت براي ترك اعتياد داراي عوارض جانبي كمتري است و موجب كوتاه تر شدن زمان ترك اعتياد مي شود. در برخي از مراكز ترك اعتياد نيز از روش هاي جديد براي ترك مواد مخدر استفاده مي شود. به عنوان مثال يكي از روش هاي جديد ترك اعتياد در كمپ هاي ترك اعتياد لاكچري به كار مي رود، روش درماني ماتريكس است.

بهترين كمپ ترك اعتياد

كمپ ترك اعتياد
هر يك از مراكز ترك اعتياد خدمات مختلفي ارائه مي دهند. بنابراين هزينه كمپ هاي ترك اعتياد با هم فرق مي كند. اين كمپ ها با در نظر گرفتن نوع خدمات ارائه شده هزينه را اعلام مي كنند. در كلينيك ترك اعتياد هزينه ها مطابق با طول دوره بستري فرد و پروسه درماني كه دارد، در نظر گرفته مي شود. طول دوره ترك اعتياد در كلينيك ها در مقايسه با كمپ هاي ترك اعتياد كمتر است. بنابراين فرد مي تواند در كمتر از يك ماه اعتياد را كنار بگذارد. با اين وجود در صورتي كه افراد براي ترك اعتياد به بهترين مراكز كمپ ترك اعتياد مراجعه كنند، به بهترين شكل ممكن مي‌ توانند مصرف مواد مخدر را كنار بگذارند و به زندگي سالم و طبيعي خود برگردند.

هزينه كمپ ترك اعتياد
اعتياد به عنوان يك بيماري جسمي و روحي شناخته مي شود. براي ترك اعتياد بايد به دنبال بهترين مركز كمپ ترك اعتياد بود. بهترين مركز كمپ ترك اعتياد با در نظر گرفتن فاكتورهاي مختلف انتخاب مي شود. يكي از بهترين فاكتورها در اين زمينه توجه كردن به داشتن مجوز از سوي سازمان بهزيستي كشور است. از طريق جستجو و تحقيق در اينترنت نيز مي توان اطلاعات لازم را در مورد كمپ ترك اعتياد مورد نظر پيدا كرد. توجه به تعداد آمار موفقيت از ديگر مواردي است كه به انتخاب بهترين كمپ ترك اعتياد كمك زيادي مي ‌كند. كمپ هايي كه در آن نمونه هاي ترك اعتياد بيشتر باشد، داراي ارجحيت بالاتري خواهند بود. همچنين توجه به كادر درماني متخصص در كمپ، امكانات موجود در كمپ و داشتن مشاوران برجسته از ديگر گزينه هايي هستند كه براي انتخاب ترك اعتياد بايد به آنها توجه داشت. در مراكز كمپ ترك اعتياد هزينه مورد نظر بر اساس خدماتي كه به افراد ارائه مي شود، محاسبه مي گردد. در نتيجه هزينه بهترين كمپ ترك اعتياد بر اساس امكانات برنامه هاي اختصاصي كمپ و كادر درماني آن تعيين مي شود.

امكانات بهترين كمپ ترك اعتياد در تهران
در بهترين كمپ ترك اعتياد تهران امكاناتي مانند استخر، سالن ورزشي، سالن بدنسازي، بيليارد، تنيس روي ميز، مددكاران باتجربه، مشاوره اتاق هاي وي آي پي و ... براي كمك به ترك اعتياد وجود دارد. بهترين كمپ ترك اعتياد محلي است كه در آن حداقل امكانات رفاهي و تفريحي براي مراجعه كنندگان وجود داشته باشد. فردي كه مي خواهد اعتياد خود را كنار بگذارد، مطابق با بودجه خود مي تواند از ميان كمپ هاي مختلف بهترين گزينه را به عنوان كمپ ترك اعتياد انتخاب كند. در بهترين كمپ ترك اعتياد تهران بهترين امكانات جهت ترك و درمان افراد معتاد وجود دارد. اين كمپ ها در كنار امكانات رفاهي و تفريحي داراي برنامه‌هاي سرگرم‌ كننده و مفرح براي مراجعه كنندگان خود هستند. بنابراين افراد مي‌ توانند در محيطي سرشار از آرامش و شادي اعتياد خود را كنار بگذارند. به عنوان مثال مي‌ توان از برنامه‌ هاي اين كمپ‌ ها به مواردي مانند موسيقي، نمايش هاي كمدي و تئاتر زنده اشاره كرد. اين برنامه ها روي روحيه افراد بيمار تاثير زيادي مي گذارد. كمپ هاي ترك اعتياد vip تهران در نقاط مختلفي از سطح شهر به ويژه در مناطق شمالي قابل دسترسي هستند.

بهترين كمپ ترك اعتياد در تهران

كمپ ترك اعتياد لاكچري
در كمپ هاي ترك اعتياد لاكچري كليه فاكتورهاي لازم و ايده آل براي ترك اعتياد وجود دارد. اين كمپ تمامي تلاش خود را مي‌ كند تا افراد بتوانند از چنگال اعتياد رهايي پيدا كنند. در مراكز ترك اعتياد لاكچري تجهيزات به روز و پيشرفته و همچنين امكانات مختلف براي افراد وجود دارد. اين كمپ ها مانند هتل ۵ ستاره بوده و افراد معتاد مي توانند در شرايط ايده آل اعتياد خود را كنار بگذارند. در اين كمپ ها برنامه ‌هاي خاصي براي درمان افسردگي پس از اعتياد نيز وجود دارد. ممكن است بسياري از افراد پس از ترك مواد مخدر دچار بيماري هاي روحي و افسردگي شوند. ولي با داشتن برنامه هاي روان درماني مي توان به آنها در جهت ترك اعتياد كمك بيشتري كرد. در مراكز ترك اعتياد لاكچري روان درمان متخصص در اين زمينه به افراد كمك زيادي مي‌ كند.

نتيجه گيري
بهترين كمپ ترك اعتياد تهران داراي مجوز هاي لازم از سوي سازمان بهزيستي كشور از طريق افراد متخصص و مشاوران و كادر درمان حرفه اي خدمات مختلفي به مراجعه كنندگان ارائه مي دهد. در اين مراكز روش هاي كاملاً علمي و قانوني براي ترك اعتياد به كار برده مي شود و افراد مي توانند به بهترين شكل ممكن و اعتياد را كنار بگذارند. در اين كمپ ها همواره برخورد مناسب و قانوني با افراد معتاد صورت مي‌ گيرد و آنها مي توانند در محيطي آرام و بدون تنش اعتياد خود را كنار بگذارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دير غذاخوردن بر چگونگي سوزاندن كالري و ذخيره‌ چربي بدن تأثير مي‌گذارد

براساس پژوهشي جديد، دير غذاخوردن در طول روز به سه روش مهم بر تنظيم وزن بيولوژيكي تأثير مي‌گذارد: ۱. ازطريق سوزاندن كالري؛ ۲. ازطريق سطح گرسنگي؛ ۳. ازطريق چگونگي ذخيره‌ي چربي بدن.

با‌‌توجه‌‌به اينكه امروزه چاقي به معضلي جهاني تبديل شده است كه صدها ميليون نفر به آن دچار هستند، زود غذاخوردن مي‌تواند روشي ساده براي كاهش ريسك چاقي و مديريت وزن باشد. پژوهش‌هاي گذشته به رابطه‌ي بين زمان‌بندي وعده‌هاي غذايي و افزايش وزن اشاره كردند؛ اما پژوهشگرها مي‌خواستند به رابطه‌ي نزديك‌تري با دلايل محكم بيولوژيكي برسند. فرانك اسچير، دانشمند اعصاب بيمارستان زنان و بريگهام در بوستون، درباره‌ي اين موضوع مي‌گويد:

هدف ما آزمايش مكانيزم‌هايي بود كه به‌سادگي نشان مي‌دهند دير غذاخوردن ريسك چاقي و چربي بدن را افزايش مي‌دهد و كاهش وزن را با اختلال روبه‌رو مي‌كند، در اين پژوهش، مي‌خواستيم به دليل اين مسئله پي ببريم.
اين پژوهش به‌شدت كنترل‌شده بود و ۱۶ شركت‌كننده با شاخص توده‌ي بدني (BMI) در طيف اضافه‌وزن يا چاق در آن شركت كردند. هر داوطلب دو آزمايش متفاوت را در بازه‌اي شش‌روزه انجام داد. پيش از اين آزمايش، الگوي خواب و تغذيه‌ي‌ آن‌ها كنترل شده بود و چند هفته‌ بين هر تست فاصله بود.

در يكي از آزمايش‌ها، شركت‌كنندگان برنامه‌ي سخت سه وعده‌ي غذايي روزانه در زمان معمولي را دنبال كردند كه شامل صبحانه در ساعت ۹ و ناهار ساعت ۱۳ و شام در ساعت ۱۸ بود. در برنامه‌ي ديگر زمان وعده‌ها به‌تعويق افتاد. اولين وعده در ساعت ۱۳ و آخرين وعده در ساعت ۲۱ صرف شدند.

پژوهشگرها ازطريق نمونه‌هاي خون و پرسش‌نامه‌ها و ديگر مقياس‌هاي اندازه‌گيري به مجموعه‌اي از مشاهدات دست يافتند. وقتي غذايتان را ديرتر صرف كنيد، سطح هورمون لپتين كه هورمون سيري است، در ۲۴ ساعت كاهش مي‌يابد؛ به‌همين‌دليل، شركت‌كنندگان بيشتر احساس گرسنگي كردند. علاوه‌براين، كالري‌ها با سرعت آهسته‌تري مي‌سوزند.

همچنين، آزمايش نشان داد بيان ژني بافت آديپوز يا بافت چربي كه بر ذخيره‌ي چربي بدن تأثير مي‌گذارد، باعث افزايش فرايند آديپوژنز مي‌شود كه بافت‌هاي چربي را مي‌سازد و فرايند ليپوليز را كه چربي‌ها را تجزيه مي‌كند، كاهش مي‌دهد. در اين‌‌جا نگاهي مي‌اندازيم به تركيبي از مكانيزم‌هاي مولكولي و فيزيولوژيكي كه ريسك چاقي را افزايش مي‌دهند. اسچير مي‌گويد:

اين اثرها را با كنترل متغيرهايي مثل جذب كالري، فعاليت فيزيكي، خواب و قرارگرفتن درمعرض نور جدا كرديم؛ اما در زندگي واقعي بسياري از اين معيارها تحت‌تأثير زمان‌بندي وعده‌هاي غذايي قرار مي‌گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

امداد خودرو قزوين

امداد خودرو قزوين ، يكي از خدمات تخصصي امداد خودرو فوري در قزوين به شمار مي آيد كه توسط تيم مجرب و متخصص مجموعه ارائه مي شود. خودروبر سيار در قزوين با حضور تيم مجرب امداد، آماده خدمت رساني به متقاضياني است كه به دلايل مختلف نياز به خدمات امدادخودرو، خودروبر و يدك كش دارند. جهت كسب اطلاعات بيشتر و تماس با امداد خودرو در قزوين، با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

امداد حودرو در قزوين

امداد خودرو در قزوين
امداد خودرو در قزوين ، نسل جديدي از وسايل حمل خودرو است كه داراي كفي صاف و عاج هايي جهت استكاك با لاستيك خودرو مي باشند. از خدمات خودروبر در قزوين مي توان به حمل خودروهاي وارداتي صفر كيلومتر، حمل خودروهاي لوكس و لاكچري، حمل خودروهاي مسابقه، حمل خودروهاي تصادفي و حمل خودروهاي نياز به تعمير اشاره نمود. خودروبر در قزوين، با مجهز بودن به جديدترين و پيشرفته ترين امكانات حمل خودرو، كليه خودروها را جهت انتقال به مراكز تعويض پلاك، مراكز بيمه، تعميرگاه ها و نمايندگي خودرو پشتيباني مي نمايد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خودروبر در قزوين با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

خودروبر سيار در قزوين
خودروبر سيار در قزوين ، در زمينه ارائه خدمات تخصصي حمل و نقل انواع خودرو به صورت حرفه اي و تخصصي فعاليت مي كند. بسياري از خودروهايي كه در حال حركت به مقصد مشخصي هستند، دچار نقص فني شده كه قابليت دسترسي به تعميرگاه در جاده وجود ندارد. در اين زمان خودروبر سيار در قزوين، بهترين گزينه جهت انتقال خودرو به نزديكترين نمايندگي به شمار مي آيد. از مزاياي خودروبر سيار در قزوين، حضور كارشناسان مجرب در سريع ترين زمان و ارائه خدمات تخصصي تعمير و انتقال خودرو مي باشد. در صورتي كه نياز به خدمات خودروبر سيار در قزوين هستيد، با كارشناسان مربوطه تماس حاصل فرماييد.

اعزام خودروبر در قزوين
اعزام خودروبر در قزوين ، از خدمات تخصصي مجموعه است كه با بالاترين كيفيت و سريع ترين زمان صورت مي گيرد. از خدماتي كه پس از اعزام خودروبر در قزوين، مشمول صاحبان خودرو مي گردد مي توان به حمل خودروهاي كلكسيوني، صفر كيلومتر، تصادفي و نياز به تعمير اشاره نمود كه خودروها را به نزديكترين نمايندگي و امدادخودرو منتقل مي نمايد. جهت كسب اطلاعات بيشتر جهت اعزام خودروبر در قزوين، با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

درخواست خودروبر در قزوين
درخواست خودروبر در قزوين ، توسط متقاضياني كه نياز به حمل خودرو به مكان مشخصي دارند، صورت مي گيرد. هزينه اي كه پس از درخواست خودروبر در قزوين و اعزام خودروبر به محل در نظر گرفته مي شود، به مولفه هايي همچون مسافت حمل خودرو، نوع خودرو حمل شونده و مدل ماشين بستگي دارد. نوع خودروها مي تواند شامل ماشين سواري يا ماشين سنگين باشد كه در تغيير قيمت انتقال خودرو تأثيرگذار است. جهت ارائه درخواست خودروبر در قزوين، با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

كفي خودروبر در قزوين
كفي خودروبر در قزوين ، بر پشت كاميونت ها نصب شده كه به صورت مكانيزه طراحي مي شوند. تمام مراحل مربوط به حمل و بارگيري خودرو توسط بازوهاي هيدروليكي و پنوماتيكي و جك هاي خودروبر انجام مي شود. كفي خودروبر در قزوين به نحوي طراحي مي شود كه زمان انتقال خودرو به داخل خودروبر، كفي به طور كامل بر روي زمين قرار مي گيرد. در صورتي كه خودرو قادر به حركت نباشد، از كفي خودروبر در قزوين به صورت كف ثابت دكل دار استفاده مي گردد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه كفي خودروبر در قزوين با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

هزينه كفي خودروبر در قزوين
هزينه كفي خودروبر در قزوين ، به مولفه هايي همچون مدل خودرو، نوع خودرو و ميزان مسافت انتقال خودرو به نزديكترين نمايندگي يا تعميرگاه بستگي دارد. هزينه كفي خودروبر در قزوين با توجه به هيدروليك بودن كفي و قابليت حركت كفي جهت انتقال خودرو به داخل خودروبر مشخص مي شود. كارشناساني كه در محل جهت انتقال خودرو حضور دارند، با توجه به سبك يا سنگين بودن خودرو، مدل بالا و صفر بودن خودرو، هزينه كفي خودروبر در قزوين را تعيين مي نمايند. جهت استعلام هزينه كفي خودروبر در قزوين، تماس بگيريد.

خودروبر ارزان در قزوين
خودروبر ارزان در قزوين ، علاوه بر ايمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه اي خودرو، هزينه هاي مناسب و كمي را براي مشتريان و متقاضيان در نظر مي گيرد. از مزاياي استفاده از خودروبر ارزان در قزوين، سرعت بالاي اعزام نيروي متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصي به متقاضيان، امنيت بالاي انتقال خودرو، استفاده از تجهيزات مدرن خودروبر و هزينه مناسب انتقال خودرو مي باشد. حمل خودروبر ارزان در قزوين براي ماشين هاي سبك شامل وانت نيسان، وانت پرايد و وانت مي باشد. در صورتي كه نياز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در قزوين داريد، با شماره هاي قرار داده شده در سايت تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين سالن زيبايي در غزب تهران

بهترين سالن زيبايي در غرب تهران در اين مقاله سالن زيبايي آنيلا را كه بهترين آرايشگاه زنانه غرب تهران است معرفي مي كنيم. اين سالن زيبايي غرب تهران بهترين آرايشگاه زنانه در قصرالدشت است كه مي توان آن را بهترين عروس سرا غرب تهران و بهترين رنگ و مش كار غرب تهران نيز دانست. اما خدمات سالن زيبايي آنيلا به همين جا ختم نمي شود. اين آرايشگاه خوب غرب تهران بهترين تتو كار غرب تهران هم هست. اگر به دنبال آرايشگاه خوب با قيمت مناسب غرب تهران و سالن زيبايي با قيمت مناسب غرب تهران هستيد، پس اين مقاله را انتها مطالعه كنيد.

سالن-زيبايي-غرب-تهران-سالن-زيبايي-آنيلا
چگونه يك آرايشگر خوب انتخاب كنيم؟
من دوستاني دارم كه براي هميشه به همان آرايشگاه هاي قديمي كه از آن ها رضايت ندارند مي روند و اين در حالي است كه ديگران با نتايج عالي از يك سالن زيبايي به سالن مي روند. اگرچه افراد زيادي به يك سالن مي روند و با يك مدل موي شگفت انگيز آنجا را ترك مي كنند ، اما بعضي از ما همه خوش شانس نيستيم. انتخاب يك آرايشگر خوب مي تواند دشوارتر از حد انتظار باشد. چگونه يك آرايشگاه مطمئن پيدا كنيم؟ اگر نمي خواهيد فقط به شانس اعتماد كنيد و مي خواهيد بدانيد كه چگونه يك آرايشگر خوب انتخاب كنيد تا اطمينان حاصل شود كه به آرزوهاي خود دست پيدا مي كنيد ، اين نكات مفيد را بخوانيد و بدانيد.

بر اساس توصيه هاي ديگران آرايشگاه خود را انتخاب كنيد.
به تجربه خودم ، اين اولين قدم براي شناختن يك آرايشگر است كه زندگي شما را تغيير خواهد داد. هرگز قدرت دهان به دهان را دست كم نگيريد ، من مي توانم به شما اطمينان دهم كه يك سبك خوب اين كار را نمي كند. آنها مي دانند بهترين تبليغات كار پياده روي آنهاست: مشتريانشان. اگر يكي از دوستانتان مدل موي شما را دوست دارد ، برويد و از او بپرسيد كه موهايش را از كجا و با چه كسي درست كرده است؟

اگر در حال حاضر در سالن هستيد و هيچ يك از كارمندان را نمي شناسيد ، از مسئول پذيرش بخواهيد كه توصيه اي به شما ارائه دهد. سوالات عمومي مانند اينكه چه كسي خوب است نپرسيد زيرا پاسخ آنها اين است كه همه آنها هستند. براي آنها توضيح دهيد كه موهاي شما چه نيازهايي دارد ، آنها مطمئناً مي توانند شما را به سمت آرايشگري راهنمايي كنند كه انتظارات شما را برآورده كند.

از آشنايان خود توصيه بخواهيد. در حالت ايده آل ، با ظاهري كه واقعاً دوست داريد با يك دوست يا همكار صحبت كنيد. اگر او ، به نوبه خود ، تجربيات بدي داشته باشد ، تضمين مي شود كه شما را از اين سرنوشت محافظت كند.

2. تحقيق آنلاين انجام دهيد
شما مي توانيد همه چيز را بصورت آنلاين پيدا كنيد ، مانند نكاتي در مورد نحوه مراقبت از مو و مدل موهاي خود ، چرا يك آرايشگر خوب نيست؟ تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد جستجوي بهترين آرايشگاه هاي منطقه شما است و ليستي از آدرس ها را دريافت خواهيد كرد. بهترين چيز اين است كه اكثر اين سالن ها داراي يك وب سايت هستند ، بنابراين شما مي توانيد گالري تصاوير آنها را ببينيد و قبل از رفتن به آنجا با برخي از كاركنان ملاقات كنيد ، كارهاي آنها را بررسي كنيد ، در مورد ظاهر سالن و قيمت ها ايده خوبي داشته باشيد .

اين سالن ها را مي توانيد در فيس بوك نيز پيدا كنيد ، بدين معني كه صدها نظر و توصيه براي يافتن آرايشگاه مناسب خود دريافت خواهيد كرد. مردم به شما اطلاع مي دهند كه سالن چقدر خوب است و بهترين آرايشگر كيست. حتي مي توانيد يك آرايشگر را ببينيد كه در يكي از ويديوهاي زيادي كه سالن ها براي جامعه رسانه هاي اجتماعي خود بارگذاري مي كنند كار مي كند. در فيس بوك ، معمولاً مي توانيد تبليغات ويژه و تخفيف هاي هفتگي نيز پيدا كنيد.

نگاهي به وب سايت سالن بيندازيد. در اينجا معمولاً حتي قبل از اولين بازديد مي توانيد درباره مفهوم و خدمات كسب و كار اطلاعاتي كسب كنيد. همچنين مي توانيد با تجربيات ساير مشتريان در فيس بوك يا ساير شبكه هاي اجتماعي آشنا شويد. عكس هاي مدل مو به اشتراك گذاشته شده براي گرايش شما نيز مناسب هستند.

ابتدا يك چيز ساده را بخواهيد
اگر مي خواهيد محتاط باشيد ، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه ابتدا چيزي ساده بخواهيد و ببينيد آرايشگري كه انتخاب كرده ايد چگونه عمل مي كند. شروع يك تغيير كاملاً جديد با آرايشگري كه اخيراً مي شناسيد زيرا آزمايش مي كنيد خيلي هوشمندانه نيست. اگر واقعاً از پيرايش ساده استفاده كنيد ، وقت آن را خواهيد داشت كه با آرايشگر اعتماد كنيد و كار آنها را تماشا كنيد: آيا آنها واقعاً جزئي هستند؟ آيا آنها وقت خود را مي گيرند يا سعي مي كنند در اسرع وقت با شما انجام شود؟ آيا آنها به درخواست هاي شما گوش مي دهند؟

4– سراغ شلوغ ترين آرايشگاه و سالن زيبايي برويد
اگر آماده رزرو با يك سالن هستيد اما مطمئن نيستيد كه با چه آرايشگري بايد رزرو كنيد ، كتابي را انتخاب كنيد كه شلوغ ترين برنامه را داشته باشد. چرا؟ چون همه آنها را مي خواهند! اگر آنها خيلي شلوغ هستند ، بايد به اين دليل باشد كه بسياري از مشتريان آنها را ترجيح مي دهند. صبر براي گرفتن وقت ملاقات با آرايشگاه نشانه خوبي است ، اين به شما مي گويد آنها كار بسيار خوبي انجام مي دهند كه روزانه مشتري هاي وفاداري به آنها مي آيند. شايد شما تمايل نداشته باشيد براي انجام موهايتان زياد منتظر بمانيد ، چه كسي مي خواهد؟ اما ارزشش را خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۳:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

30 خوردني كه باعث افزايش ميل جنسي مي شوند

مواردي هستند كه قطعا نمي خواهيد مدت بسيار طولاني طول بكشند، مانند قرار دندانپزشكي، كارهاي قانوني و حال بد. چيزي وجود دارد كه شايد در رتبه هاي اول اين ليست نباشند اما اهميت دارند مثل رابطه جنسي. شايد جز افرادي باشيدهنگامي كه شروع مي شود، دوست داريد زود تمام شود.


اگر چه هيچ كس دوست ندارد زود تمام شود، اما تحقيقات نشان مي دهد كه شما مجبور نيستيد تمام شب را به رضايت شريك خود بپردازيد ، يك مجله تحقيقات پزشكي جنسي گزارش داده كه متوسط زماني كه زوج ها براي ارضا كردن هم.صرف مي كنند، بين 3 تا 13 دقيقه است.تحقيقات ديگر نشان مي دهد كه اكثر زنان تمايل دارند تا اين زمان بين 15 تا 25 دقيقه طول بكشد - نه يك ساعت كه برخي افراد ممكن است فكر كنند و گفتني است به نظر انهاهيچ چيز بدتر از اين نيست كه بيشتر از اين طول بكشد!

 

تقويت قواي جنسي با اين خوراكي ها

افزايش ميل جنسي با مصرف ميوه ها و خوراكي هايي كه ميل جنسي را افزايش مي دهند و استفاده از دمنوش هاي توصيه شده در طب سنتي سالم ترين و كم عارضه ترين روش اين مهم است.مصرف سبزي هايي چون تره، پياز و شاهي به اين دسته از افراد توصيه مي شود. استفاده از گوشت گوسفند، ميگو، زنجبيل، مرباي شقاقل، شلغم، هويج زرد ايراني (زردك)، نخود و لوبيا (به ويژه نخود) براي رفع بي ميلي ناشي از سردي مزاج توصيه مي شود. خوردن تخم مرغ عسلي به صورتي كه سفيده آن كاملا پخته و زرده به حالت نيم بند باشد نيز براي اين مشكل مفيد است.

افزايش ميل جنسي اين روزها براي بسياري از سود جويان تبديل به يك راه پردرآمد شده است به طوري كه با تجويز داروهاي خطرناك مشتريان بسياري را كسب كرده اند اما همانطور كه قبلا هم گفته شد نمي توان مشكل تمام افراد را تنها با يك نوع دارو درمان كرد چرا كه هر فرد شايد مشكلي متفاوت با ديگري داشته باشد به همين دليل بهترين روش براي رفع سرد زماجي زنان و مردان ، افزايش ميل جنسي استفاده از روش هاي طبيعي و بي خطر است.

 

عوارض نداشتن رابطه جنسي كافي و مناسب

رابطه جنسي بعد از ازدواج علاوه بر ارضاي نياز فردي و بهبود روابط خانوادگي، اجتماعي و بقاي نسل، به سلامت جسماني، طول عمر و كيفيت زندگي كمك مي كند. چنانچه رابطه جنسي پس از ازدواج به اندازه كافي وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هايي كه به طور طبيعي از بدن زن و مرد خارج مي شود) در داخل بدن مي شود و يكسري بيماري را به وجود خواهد آورد كه مي توان به بيماري هاي سيستم ادراري، گوارشي و سيستم مغز و اعصاب اشاره كرد.

همچنين مشكلاتي چون سياه رفتن چشم ها، سرگيجه، بيخوابي، بي اشتهايي، سردي بدن و خفقان رحمي از ديگر مشكلاتي است كه در اثر نداشتن رابطه جنسي به اندازه، ايجاد مي شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسي افراد كنند نيز مشكلاتي چون سردي و سستي بدن، بيماري هاي عصبي، ضعف بينايي، مشكلات قلبي و گوارشي، ضعف و خشكي در كل بدن، بيماري هاي كليوي و ... به وجود مي آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين كلينيك پوست در شمال تهران

بهترين كلينيك پوست در شمال تهران ، آيا مي دانيد چه خدماتي در كلينيك هاي پوست ارائه مي شوند؟ تا به حال از اين خدمات استفاده كرده ايد؟ بهترين كلينيك پوست، محل مناسبي است تا افراد بتوانند مشكلات پوستي خود را برطرف كنند. علاوه بر اين كساني كه مي خواهند سلامت، زيبايي و جواني پوست خود را براي مدت طولاني تر حفظ كنند، مي توانند از خدمات كلينيك هاي پوست و زيبايي استفاده نمايند. داشتن يك پوست صاف و يكدست تاثير زيادي بر زيبايي چهره ي افراد دارد. با توجه به اينكه، زيبايي دغدغه ي بسياري از مردان و زنان است، آنها همواره به دنبال روش هايي براي زيبايي بيشتر هستند. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستيد كه به زيبايي چهره ي خود اهميت مي دهيد، با ما همراه باشيد. در اين آگهي مي خواهيم شما را با بهترين كلينيك پوست در شمال تهران آشنا كنيم.

بهترين كلينيك پوست در شمال تهران
بهترين كلينيك پوست در شمال تهران خدمات متنوعي را به مراجعين عزيز ارائه مي دهد. از جمله اين خدمات مي توان به هايفوتراپي، ليزر، ليفت صورت با نخ، تزريق ژل و بوتاكس، لايه برداري، پاك كردن تتو، ميكرودرم، برداشتن خال و ... اشاره كرد. يكي از پر طرفدارترين خدمات بهترين كلينيك پوست در شمال تهران، ليزر است. ليزر براي رفع موهاي زائد و جوانسازي پوست به كار مي رود. يكي از دغدغه هاي هميشگي افراد، رفع موهاي زائد مي باشد. امروزه با كمك ليزر مي توان در مدت كوتاهي از شر موهاي زائد خلاص شد. ليزر براي جوانسازي پوست هم كاربرد دارد. با استفاده از ليزر مي توان لك هاي روي پوست را برطرف نمود. در اين روش، زنجيرهاي مولكولي سلول هاي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برمي دارند. اين كار را ادامه مي دهند تا ظاهر پوست كاملا نرم و يكنواخت شود. ليزر جوانسازي پوست مزاياي زيادي دارد. بهترين كلينيك پوست در شمال تهران براي كاهش چين و چروك صورت، اصلاح زخم ها و رفع اختلالات پوستي از ليزر بهره مي برد. براي بهره مندي از خدمات بهترين كلينيك پوست در شمال تهران با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.

 

متخصص پوست در شمال تهران
متخصص پوست در شمال تهران ، فردي ماهر و باتجربه است و براي رفع چين و چروك پوست از روش بوتاكس استفاده مي كند. بوتاكس نام تجاري سمي است كه توسط باكتري كلوستريديوم بوتولينوم توليد مي شود. متخصص پوست در شمال تهران دوز مشخصي از اين سم را در خطوط دور چشم، خطوط اخم، روي پيشاني و صورت تزريق مي كند. اين كار باعث مي شود تا عضلات اين نواحي به طور موقت صاف شوند. در هنگام خنديدن يا اخم كردن، عضلات خاصي از صورت منقيض مي شوند. اين امر موجب ايجاد خطوطي روي صورت مي شود. با تزريق بوتاكس، فعاليت هاي عضلاني صورت كاهش پيدا مي كند و خطوط روي پيشاني، اطراف چشم ها و صورت صاف مي شوند. معمولا تاثير بوتاكس 6-3 ماه باقي مي ماند و بعد از اين مدت بايد دوباره تزريق انجام شود. متخصص پوست در شمال تهران با مهارت خود مي تواند تزريق بوتاكس را در عرض 15-10 دقيقه انجام دهد. بوتاكس يك روش كم تهاجمي است كه مورد استقبال بسياري از زنان و مردان قرار گرفته است. ديسپورت (انگليس)، نورونوكس (كره جنوبي) و مسپورت (ايران) جزء برندهاي معروف بوتاكس مي باشند. اگر شما هم تمايل داريد تا براي از بين بردن چين و چروك پوست خود از بوتاكس استفاده كنيد مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد. اين شماره ها متعلق به متخصص پوست در شمال تهران مي باشند.

 

كلينيك پوست و مو در شمال تهران
كلينيك پوست و مو در شمال تهران خدمات متنوع خود را با كيفيت و قيمت مناسبي ارائه مي دهد. يكي از اين خدمات، ليفت صورت با نخ است كه به عنوان يك روش براي جوانسازي پوست شناخته مي شود. كلينيك پوست و مو در شمال تهران براي ليفت يا بالا بردن پوست از نخ هاي بخيه ي موقت يا جذبي استفاده مي كند. نخ هاي جذبي كه در زير پوست قرار دارند، موجب ليفت و سفت كردن پوست و تحريك كلاژن سازي مي شوند. يكي از مهم ترين دلايل افتادگي و چين و چروك پوست، كاهش حجم و قدرت آن است. هنگامي كه پوست ضعيف مي شود، نمي تواند اثر جاذبه زمين را خنثي كند. در نتيجه دچار افتادگي مي شود. اگر افتادگي پوست شديد نباشد، با تحريك كلاژن سازي، ضخامت و قدرت پوست افزايش مي يابد و سرعت پيري پوست كاهش پيدا مي كند. كلينيك پوست و مو در شمال تهران در روش ليفت با نخ از تيغ جراحي استفاده نمي كند. با انجام يكسري كار در زير پوست، باعث بالا آمدن و سفتي آن مي شود. در اين روش پوست اضافه بريده نمي شود. جراح براي جمع و سفت كردن پوست از نخ هاي بخيه كمك مي گيرد. اين كار موجب مي شود تا افتادگي در سطح پوست مشاهده نشود. با گذشت زمان، سلول هاي بدن ترميم مي شوند و بخيه ها بهبود پيدا مي كنند. براي ارتباط با كلينيك پوست و مو در شمال تهران با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۸:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اشتباهات رايج و كارهاي ممنوعه در رابطه جنسي

قطعا مي دانيد كه رابطه جنسي يكي از مهم ترين لحظات زندگي زناشويي محسوب مي شود بنابراين بايد مراقب باشيد كه اشتباهات رايج را در آن مرتكب نشويد. در غير اينصورت زندگي شما را تحت تاثير قرار خواهد داد. در اين قسمت از بهداشت و سلامت جنسي نمناك قصد داريم اشتباهات رايج حين برقراري رابطه جنسي را به شما معرفي كنيم.

 


مصنوعي نباشيد

رابطه جنسي لذت بخش رابطه جنسي نيست كه در آن مهارت هاي بسيار بالايي از خودتان نشان دهيد بلكه بايد سعي كنيد كه همسر و همراهي صادق باشيد. پس بيش از حد خودتان را درگير چيز هاي مصنوعي نكنيد.

 


ممنوعيت در رابطه

 


فكر نكنيد كه هميشه حق با شماست

همه ما بايد علاوه بر تمايلات خودمان به تمايلات همسرمان نيز توجه كنيم. گاهي اوقات ممكن است علايقمان در رابطه جنسي با يكديگر متفاوت باشد. هر كس ترجيحات و انگيزه هاي خودش را در اين زمينه دارد. پس نبايد يك طرفه به قاضي برويم و فقط به نياز ها و علايق خودمان فكر كنيم.

 


از گفتن فانتزي ها خجالت نكشيد

بسياري از مردان و زنان فانتزي هاي مختلفي دارند اما از بيان آن ها خجالت مي كشند. شما نبايد جزء اين دسته از افراد باشيد. زماني كه تمايلات و علاقه خود را بيان كنيد، بعد از آن به يكديگر كمك خواهد كرد كه رابطه پايدار تر و محكم تري را بسازيد.

 


فضا را منفي نكنيد

بسياري از افراد قبل از برقراري رابطه جنسي در مورد مشكلات شان در رابطه با يكديگر صحبت مي كنند. خشم و خشونت را وارد اتاق خواب مي كنند كه همين باعث مي شود فضاي درگيري قبل از ايجاد رابطه جنسي به وجود بيايد و شايد گاهي اوقات اين فضا باعث شود كه همه چيز به هم بريزد. شايد شما ديگر حين برقراري رابطه از چيزي لذت نبريد. پس دعوا و درگيري را وارد اتاق خواب نكنيد.

 


بهبود رابطه جنسي

تظاهر نكنيد

بسياري از ما براي اين كه مراقب باشيم شريك زندگي مان ناراحت نشود، بايد سعي كنيم چيزي را تظاهر نكنيم. به عنوان مثال زماني كه به اوج لذت جنسي نرسيده ايم، سعي مي كنيم اداي آن را در بياوريم اما بهتر است اين كار را نكنيد و در رابطه جنسي هم كاملا صادقانه عمل كنيم و تا زماني كه به ارگاسم نرسيديم، به آن تظاهر نكنيم.

 


زير بار فشار، رابطه جنسي برقرار نكنيد

بسياري از زوج ها هستند كه يكي از طرفين به خاطر ترس از درگيري، رابطه جنسي برقرار مي كند. شما نبايد براي برقراري اين رابطه به اين خوبي و لذتبخشي، خودتان را تحت فشار قرار دهيد. اگر دعوا و بحث پيش آمده است، 15 دقيقه با خودتان خلوت كنيد، كمي يكديگر را ماساژ بدهيد و سعي كنيد كم كم با يكديگر وارد رابطه شويد.

 


استرس محل كار را وارد رختخواب نكنيد

بسياري از زنان و مردان در رابطه زناشويي استرس محل كار را دارند و فكرشان درگير است. بهتر است زماني كه با همسرتان وارد رابطه مي شويد، تمام استرس ها و درگيري ها را كنار بگذاريد و فقط در همان لحظه باشيد تا لذت بيشتري ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۶:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)